2010. április 1., csütörtök

Április 1.

ATARAXIÁS SZOMORÚ ARTISZTIKUMMENTES SZTORI, MELY EMBERÖLELÉSSEL VÉGZŐDÖTT



A közös családi vacsora örök öröm: élvezete elvezet a jóérzethez...
Rágás közben ráharaptam valami különös anyagra: pattant, de rugalmas volt, s bár anélkül, hogy különösebben figyelmem centrumában a számban folyó reflexes csoda lett volna, prompt disztingváltam: IDEGEN MATÉRIA!
Ujjaim tevékenysége már a jóízlés határát súrolta figyelmen kívül hagyva a kiváló terítéket, a rendezett körülményeket, az ünnepi öltözékeket, de az enyhén keserűt érző nyelvvel való együttműködés meghozta az eredményt: majdnem kettéfűrészeltem tömött és ép fogaimmal egy katicabogarat (Coccinella septempunctata).
A tányér szélére tettem aprócska testét, s eszembe ötlött egy pillanat alatt: mellettem állatorvos ül, aki nagy tapasztalattal mindig válaszol és szakszerű segítségében bízni lehet.
- Gyógyítsd meg! - exponáltam magam érte röviden-velősen-egyszerűen-lényegretörően.
- Sajnos jelen esetet megvizsgálva eutanáziát javasolnék, melynek szakszerű elvégzése a következőképpen történhet: a corpust a hüvelyk- és mutatóujj begyei közötti részen ritmusos összedörzsölés által igen egyszerű végrehajtani.
- E tevékenység azonban felveti már az aktív eutanázia megvalósítását vagy akár a szándékos ölést, mely végső soron büntetendő - szólt közbe az asztaltársaság egy hozzáértő, fényképező tagja...
(Fénykép: rabeju; szöveg: rotti)

Idekattintva meghallgatható

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése